Şiir...









''Ben" Kapalı uzun bir heceydim,
yeni bir kelimeye yüklememek için anlamları, 
Seni hep yumuşak bir g ile bitirdim.... 

"Sen" Açık ve kısaydı ismin, birleştirip kendimle,sana bir buçukluk bir söz ile seslendim: Aşk! .... 

"Sen ve ben" birbirinin peşinde ahenkli, birlikte ulama, yan yana bir musiki... Anlamları aynı, yazılışları farklı iki kişi,

"Biz": Yükte hafif, manada ağır,
Tam Kafiyeli,
Bazen serbest, bazen aruz, 
Ölçüsü kaçık biraz,
Birlikte bir beyit,
Lirik,
şiirin konusu bir nevi!

Ve yine "ben"
Şairin kalemindeki son mısra gibi,
Kıyamadan,
Sevdim seni! 

N.K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...